fredag 16 mars 2012

Dagens plus hopplöst trån

Dagens arbetsklädsel. Egentligen har jag inte jobbat idag, har ledigt från praktiken och bara slöat hemma med pojkvännen. Men på kvällen blev det att dra till frivilligarbete. Jag trivs med hur Odd Mollys kläder passar jobbtillfällen. Det gjorde aldrig nånsin någon av mina lolitaklänningar. Visst är OM's sidenartiklar finkläder med då drar jag ner på lyxfaktorn med en trasig munkjacka och grova kängor istället. Dress up, dress down.

Idag Hookup s/s i indigo, flickvännens svarta munkjacka, tjock kofta från Firetrap (bara den inte vore akryl och inte skulle ha en massa lösa maskor överallt). Finjeansen ett välgörenhetspar från kompisar och lila paraboots från Vegetarian Shoes.



Utan och med blixt, lika illa nästan.


Den frivilliga proletären avslutar med ett till utbrott av hopplöst suktande. Too Di Boo säljer en Saga från Walla. Och det var bara igår jag förvissades om skönheten i Wallor.

Suck.

Inga kommentarer: