lördag 10 mars 2012

Shallow is the new glossy: Trendi

Malenami skrev om artikeln i nyaste Trendi nyligen, så jag la mig och gå och köpa nyaste numret.



Bonus: H&M magazine. Och Spiritstore reklam. Se även flickvännens tax med i bilden med tassen.

Texten om Molly-fans heter "Outoa himoa" som i översättning blir ungefär "Udda passion".

Kul text, lite med andan av "wow vad fanatiska folk kan vara". För vem har en Odd Molly-logga tatuerad på sig? (Om någon har det så är jag nyfiken på att se bildbevis!) Lite "heh, lustigt fenomen med färggranna kläder" och analysen var ganska ytlig. Men undertecknad ska inte banna på grund av ytlighet!

Ytlighet i sig... Jag tror det är ganska normalt. Jag har tröttnat på djupsinnighet. Min åsiktsgenerator säger att ytlighet, det är det nya djupa.



Bonus: Gudruns nya reklam, som matchar vykorten jag fick av en arbetskompis.

Inga kommentarer: