måndag 28 maj 2012

Helsingfors del 2: Globe Hope

Måndag innebär inträdesprov till Helsingfors universitet. Alltså befinner jag mig i huvudstaden och bankar de sista av artiklarna i hjärnan just nu. Så varsågod, ett tajmat inlägg om mitt förra besök i Globe Hopes butik. :D



Somrigt värre!


Och skyltningen utifrån och inifrån. Blommorna är av tyg.



Den här klänningen saknade fickor, så det bidde icke!





Väskor! Börsar! Bälten! Den av bilbälten trånade jag efter men den färggranna fick följa med!



Dojooooor! I återvunna material så klart.


Men det var de här jag dog för! VILL HA! Behöver! Jag har ju inte liknande från förr så.


Dessa blev lite suddiga men vill visa dem med. Sulorna från Made in Space.



Och sen alla underbaraste väskor och kassar med virkade spetsar på. ÅHHH!

Sen tog batteriet slut, så vad jag köpte ska jag visa en annan gång.

1 kommentar:

Rinna Pitsiunelma sa...

oi pahus, ihania kenkiä!