onsdag 2 maj 2012

Nån sorts botten

Avsked på perrongen. Glömde mobilen hemma, känslan av att vara stympad. Solsken. För varmt för Lovely Kniten.


Lovely knit i Royal (tror jag?), väska Globe Hope


Den där hemska känslan kryper på igen. Fel-klädersnojan. Nervöst och obekvämt, fast purpursjalen som jag fått färdig matchar broderierna på Superian-tunikan, och jag plockat av nästan alla fransar så de inte längre stör. Det är för varmt eller så är sjalen bara för stor, eller nånting måste ju vara fel för annars skulle det inte kännas så här.


Surpuppa och kjol från Wonder Rocket

En kålfjäril som absolut inte ville komma i fokus

Så ni får skarpt gräs och suddig fjäril ist.


Nu ska jag plugga tills det sprutar pedagogik ur öronen på mig, eller alternativt så struntar jag i att få studieplats, karriär och leverne, och läser i stället Rookie (som verkar kunna sin grej mycket bättre än Egoboost gör just nu) och tittar på My Little Pony.


Bild från equestria daily


Inga kommentarer: